КЗ "Бірківський ЗДО"
Харківська область, Чугуївський район

Матеріально-технічне забезпечення

Матеріально- технічне забезпечення закладу

Будівля закладу дошкільної освіти знаходиться далеко від проїзної частини, огороджена зеленою зоною та металевим парканом, більш, ніж на 75 % території розташовані клумби, газони, дослідні ділянки, насаджено дерева та кущі. У належному стані знаходяться ігрові майданчики.

Територія закладу і розташовані на ній приміщення відповідають санітарним нормам.

Загальна площа ЗДО складає 2814 кв.м., робоча площа – 1124 кв.м. У дошкільному закладі на сьогодні функціонує 4 групи.

 

  • Раціональне використання приміщень

Дошкільний заклад розташований у двоповерховому приміщені, має групові кімнати, спальні кімнати, роздягальні, музичний та спортивний зали, харчоблок, пральню, овочесховище, склад.

 

 

  • Обладнання та облаштування приміщень

    Для успішного проведення навчально-виховного процесу заклад забезпечено необхідним обладнанням і матеріалами. Групові кімнати обладнанні відповідно до вікових особливостей дітей: пристінними низькими шафами, столами-партами, стільчиками, розміри яких відповідають антропометричним даним для дітей кожної вікової групи, в спальних кімнатах розташовані ліжка. Туалетні кімнати обладнанні дитячими умивальниками, унітазами, у групах раннього віку для горшків обладнана стінна шафа з індивідуальними чарунками. В роздягальнях встановлено нові шафи зі спеціальними чарунками для верхнього одягу, окремо для головних уборів, нові лавочки. Дзеркала розміщені на висоті росту дітей.

    Музичний зал обладнаний технічними засобами навчання, стільчиками, фортепіано, музичним центром, телевізором.

    Спортивна зала обладнана спортивним інвентарем.

    Харчоблок укомплектований відповідно до санітарно-гігієнічних вимог : холодильне обладнання, електрична плита, вентиляційна система, мийниці, електрична м’ясорубка, створено умови для приготування, зберігання продуктів. Проведено маркування посуду.

    На пральні знаходяться 1 пральна машина – автомат, дві праски, віджимна машина, шафи для білизни. Холодна вода централізована.

    Медичний кабінет не повністю забезпечено згідно переліку лікарськими засобами.

     

  • Наявність технічних засобів навчання, їх стан та збереження

    У музичному залі є фортепіано, телевізор, музичний центр.

     

  • Готовність приміщень закладу до проведення навчально-виховного процесу

Дошкільний заклад розташований у двоповерховому приміщені. Будівля закладу забезпечена системою опалення – теплоцентраль. Заклад розраховано на 155 місць для денного перебування дітей. В будинку розміщуються приміщення для дітей раннього та дошкільного віку, адміністративно-господарські та службові кімнати. Адміністративно-господарські кімнати розташовані ізольовано від дитячих приміщень, але мають з ними зручний зв’язок. Всі приміщення мають безпосереднє природне та штучне освітлення.

До початку поточного навчального року складено акти прийому готовності закладу до проведення навчально-виховного процесу. Перевірку готовності приміщень закладу проведено комісією у складі представників сільської ради, районного відділу освіти, районної організації профспілки, санепідемстанції, держпожнагляду. Складено протокол перевірок стану захисного заземлення й ізоляції електромереж, випробування електрозахисних засобів.

Санепідемстанцією проведено перевірки і складено акти санітарно-гігієнічного обстеження закладу, повітряно-теплового режиму, освітленості, запиленості приміщень.

Під час ремонту закладу було поточно відремонтовано 4 групи.

Система опалення індивідуальна, котельня забезпечена дровами постійно. Централізована система каналізації в належному стані. В закладі систематично здійснюється контроль за технічним станом приміщень, каналізації, меблів, тощо.

В туалетних кімнатах, на харчоблоці та пральні підлога з кахлю. Стіни групових кімнат поклеєні шпалерами теплих тонів, віконні рами і двері – викрашені у білий колір. Стіни в приміщенні гладкі, зручні для миття та дезинфекції.

В куточках природи старших дошкільних груп створено центри природознавства для дослідницько-пошукової діяльності та праці в природі.

 

 

  • Реальний стан та справність усіх конструкцій та систем

На території дошкільного навчального закладу 5 групових майданчиків, озеленення складає близько 70% усієї території. Широко використовується береза, ялинки, клени, абрикоси, горіхи. Територію закладу прикрашають квітники.

Для лазіння використовуються гімнастичні стінки, гірки, дуги, рукохід. Є обладнання для спокійних ігор: столики, лавочки, пісочниці, грибки. Додатково виносяться з приміщення м’ячі та інші атрибути. Майданчики утримуються в чистоті.

Дошкільний навчальний заклад має свій харчоблок, пральню, овочесховище, склад.

Заклад забезпечений холодною водою, каналізаційною системою, опалення індивідуальне.

В склад групових приміщень входять роздягальні, групові кімнати, спальні, туалетні кімнати. В роздягальній кімнаті є шафи з спеціальними чарунками, розташованими в один ряд понад стінами, кожна шафа має відділення для головних уборів та одягу.

В групових кімнатах є пристінні низькі шафи для зберігання іграшок та дидактичного матеріалу. Вони розташовані для кращої організації ігор невеликих груп дітей. Всі шафи прикріплені.

Туалетні кімнати обладнанні дитячими умивальниками, унітазами. У групах раннього віку для горшків обладнана стінна шафа із індивідуальними чарунками.

Приміщення музичного та спортивного залів має безпосереднє природне освітлення. Підлога спортивної зали дерев'яна, покрита лінолеумом, у музичній залі – паркет.

 


 

Функціонує музичний зал, спортивний зал, медичний кабінет, постійно поновлюється матеріальна база в методичному кабінеті.

Усі приміщення закладу дошкільної освіти відповідають не лише санітарно-гігієнічним нормам, але й сучасним вимогам до х естетизації.

Фізичні параметри освітнього середовища

Розвивальний життєвий простір в закладі дошкільної освіти й умови організації життєдіяльності організовані з урахуванням потреб й інтересів дітей, покликані спонукати їхню емоційно-ціннісну, соціальну, пізнавальну, мовленнєву, креативну активність. Інтер’єр та оформлення сприяють емоційному благополуччю дитини.

Протягом року вихователі трансформували оснащення осередків розвитку: ігрові, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, мовно-театральні, національні, чергових, тощо. Саме таке облаштування простору кожної групової кімнати надавало можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами, так й індивідуально.

Для того, щоб розділити групову кімнату на окремі зони, використовували різні предмети обстановки: невисокі шафи, полички, куби, ширми, спеціально створені ігрові та сенсорні стінки.

Підбір ігор та іграшок в різних вікових групах відповідає «Типовому переліку», рекомендованому Міністерством освіти і науки України.

Закуплено тематичні куточки, але необхідно оформити і поповнити матеріалами, посібниками та іграшками, згідно вимог програми «Дитина» так, щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способи їх реалізації. При цьому враховані вимоги відповідності предметного середовища віковим особливостям вихованців, що дозволить задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити освітній процес диференційованим.

Потребує покращення матеріально-технічна база дошкільного закладу, а саме навчального та ігрового обладнання. Не завжди здійснюється рання діагностика життєвих досягнень вихованців з метою виявлення нахилів і здібностей дітей. Не на досить високому рівні здійснюється система підготовки вихователя під час роботи над програмою «Дитина».

Обладнання та облаштування приміщень

Групові приміщення:

  • наявність та відповідність обладнання росту і віковим особливостям дітей,

  • облаштування ігрових зон,

  • облаштування спалень

Музична зала:

  • наявність меблів, музичного інструменту,

  • оформлення музичного залу відповідно до періоду року та календарних подій

Медичний кабінет:

  • кабінет медичної сестри;

  • меблі для зберігання ліків;

  • ізолятор;

  • додаткові медичні прилади

Харчоблок:

Спеціальне обладнання та умови для:

    • приготування,

    • зберігання продуктів,

    • маркування посуду

Пральня:

Спеціальне обладнання та умови для:

    • прання,

    • сушіння,

    • прасування,

    • нагрівання води

Методичний кабінет

 

Спортивна зала

 

Українська світлиця

Наявність та стан спеціального обладнання:

  • ігрові майданчики (наявність тіньових навісів; облаштування відповідно до вимог техніки безпеки);

  • спортивний майданчик (облаштування відповідно до вимог техніки безпеки)


 

Логін: *

Пароль: *